Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

Καμμενα μαλλια!

                                                           
  Καμμενα μαλλια..Σ Ο Σ!



Μετα απο πολλες βαφες ανταυγειες ντεκαπαζ πιστολακι ναιι καηκαν και τα δικα μου μαλλια (οπως ηταν πιθανο(!))
Υστερα απο 6 μηνες θεραπειας μπορω να πω πως τα μαλλια μου εχουν σχεδον επανορθωθει! Λοιπον λοιπον :)

Αρχικα μην κανετε το ιδιο λαθος με εμενα..Βαφη ντεκαπαζ και θερμοτητα δεν πανε μαζι..! ΠΟΤΕ!
Ιδιατερα αν κανετε ντεκαπαζ θελει ειδικη φροντιδα και περιποιηση..



1) L'Oreal Paris Studio Line Silk & Gloss Hot Straight Cream


Αυτο το προιον το εχω αγορασει ηδη 2 φορες και θα το ξανα αγορασω. !!

Ειναι κρεμα κατα της θερμοτητας δεν ξεβγαλεται και τ χρησιμοποιω 

πριν κανω πιστολακι. Απο τοτε που το ξεκινησα τα μαλλια μου ειναι πιο λεια, 

με βοηθαει παρα  πολυ στο ισιωμα και το σημαντικο --> αντιο ψαλιδα!! :)


2) Ψαλιδιστε τις ακρες των μαλλιων σας 1 φορα τον μηνα..Αν εχετε την ανεση να πηγαινεται κομμωτηριο ακομη καλυτερα! Αν η ψαλιδα μεινει στο μαλλι οπως και το καμμενο μαλλι θα κοβεται συνεχως με αποτελεσμα να μεγαλωνει το μαλλι απτην ριζα και οχι το μηκος!

3)Τελευταιο και ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ.. το..ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ!!!



 ναι το ελαιολαδο!!Προσωπικα ειδα μεγαλη διαφορα και δεν συγκρινεται με κανενα προιον..Θρεφει  το μαλλι, το ενυδατώνει και φυσικα βρισκεται στο σπιτι σας!! Αν το αφηνετε για ενα ολοκληρο βραδυ στα μαλλια σας και συστηματικα ακομη καλυτερα..
Απλωστε λαδι στα μαλλια σας και σκεπαστε τα με μια σακουλα η πετσετα ωστε να κρατιαει την θερμοτητα και να μην λερωσετε το μαξιλαρι σας!
Οσο για την μυρωδια δεν υπαρχει κανενας φοβος μετα το λουσιμο το εχετε ξεχασει και εσεις ! :) 
Υ.Π ειχα χρησιμοποιησει μια συνταγη που ειχα βρει στο Google για σπιτικη μασκα με ελαιολαδο και αυγα,την δοκιμασα και η μυρωδια απτο αυγο δεν εφυγε ουτε μετα απο δυο λουσιματα οποτε δεν το συνιστω.Το ελαιολαδο μονο του κανει δουλεια !
Αυτα εκανα εγω και ειχαν αποτελεσμα! ελπιζω να βοηθησα οσο μπορουσα! :)


Οτι απορια εχετε η οτι θελετε γραψτε μου σε σχολιο :)



6 σχόλια:

serenity είπε...

ωωω πολυ χρησιμες οι συμβουλες και κατοπιστικες,ευχαριστώ πολύ!προσωπικα δεν εχω καψει ποτε το μαλλι και ειναι δυνατο και υγιες αλλα εκανα την βλακεια για 2 χρονια να το βαφω κοκκινο εντονο και τωρα προσπαθω να το γυρισω στο φυσικο μου καστανο και μονο με ντεκαπαζ γινεται που θα γινεται μονο μια φορα οποτε θα χρειαστω τις συμβουλες σου!

Ανώνυμος είπε...

Το L'Oreal Paris Studio Line Silk & Gloss Hot Straight Cream το αγοραζουμε απο κομμωτηριο?

Unknown είπε...

kalhspera sas k euxaristoume polu gia tis sumvoules.. to provlhma pou exw egw sta mallia einai oti ta eixa kanei skoura kastana sxedon maura k meta perasa olo to malli me ntekapaz gia na to anoiksw (mega lathos) to malli m einai polu agrio k exei araiwsei... ti mporw na kanw?

Ανώνυμος είπε...

Είμαι σε απόγνωση!!!!! Τα μαλλάκια μου έχουν καεί!!! Τα δικά μου μαλλιά!!!!
Ήθελα να κάνω ανταύγειες για να σταματήσω να τα βάΦΩ κ η κομμώτρια μου είπε να τα κάνουμε!!ΜΕΓΑ λάθος καθώς τα μαλλιά μου ήταν ήδη ταλαιπωρημένα από το καλοκαίρι τις βαφές κ το σίδερο!! Φυσικά όμως η κομμώτρια μου πού πάνω απ όλα πρέπει να είναι επαγγελματίας ειδικά στην υγεία του μαλλιού δεν το σκέφτηκε...
Και εγώ μέσα στην άγνοια μου δεν το ήξερα.,.
Όταν πήγα σε κάποια άλλη κομμώτρια να κουρευτω (μιας κ με την ψαλίδα ήταν πολύ πιο επαγγελματίας από την άλλη) μου είπε ότι το μαλλί μου ήταν καμμένο!!!! Τρελάθηκα κ στεναχωρήθηκα τόσο πολύ...
Μου καθάριζε σχεδόν μια ώρα την ψαλίδα από όλο το μαλλί μου!!!
Τώρα τα μαλλιά μου είναι σπασμένα παντού, Φριζαρουν, είναι αφυδάτωμένα κ σε μερικά τσουλουφια λείπουν τα μισά!!!
Πόσο με θλίβει αυτή η κατάσταση!!!
Τους βάζω σαμπουάν κ μάσκες πού έχουν λάδι μέσα κ τους Ρίχνω συνέχεια λάδι l o'real του εμπορίου αλλά τίποτα!!! Θα αρχίσω το ελαιόλαδο!!! Η ειρωνεία είναι ότι ήθελα να τα μακρυνω αρκετά κιόλας κ τώρα κινδυνεύω να τα κάνω κ πρώτη φορά στη ζωή μου καρέ!!!!
Πόσο με προβληματίζει όλο αυτό??
Πως θα θεράπευσω τα μαλλάκια μου????!!!!

Ανώνυμος είπε...

koritsia k egw mia apo ta idia!ta kapsa ta mallakia mou pane. an deite to kefali mou einai sa na exw trixofago. eutuxws exw polu malli k auto p emeine kapws deixnei kapws alliws eprepe na ta kopsw polu konta. eimai skasmenh. klaiw mia vdomada twra k ola osa vlepw sto internet den vohthane idiaitera. phra dafnelaio, serum,eidiko sampouan, eidikes maskes, ena allo na vazw kata th diarkeia ths meras, aloh, vitamines o,ti mou proteinan to phra. to thema telika nomizw einai na vreis kalh kommwtria pou metaxu mas spanizei!h mia kathgorei thn allh alla telika olo kai kati paei strava

Unknown είπε...

εγω τι να πω .εχω μαλλια λιγο πιο κατω απο τους ομως και φιλαριστα ! αποτελεσμα ? ουτε το καρε δεν μπορω να κανω αφου τα μπροστα ειναι πολυ κοντα αλλα και καμμενα ! χρησιμοποιουσα παλια συνεχεια ...ισοτικη και πιστολακι εδω και 2 χρονια το μαλλι μου ειναι σε ιδιο μηκος .τι κουρεματα τι ελαιολαδα τιποτααα .... πραγματικα μετανιωνω τις στιγμες που τα ισιωνα .ειμαι απεγνοσμενη δεν υπαρχει λυση , γιατι και τελειως αγορέ οχι ρεζιλι ...και αυτο επηρεαζει και γενικοτερα την ψυχολογια και την ομορφια μου ...! πλεον μου παει μονο το ισιο γτ κοντο και ατσαλο ειναι οτι νανε ! αλλα εχω περιορισει τα ισιοοματα και ομως το μαλλι παραμενει εκει ..ειμαι να πεθανω