Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

bb cream ganier review!

bb cream ganier review!


Νομιζω πως ειναι αρκετα οικονομικο προιον  αξιζει παρα πολυ!
 approved!!!!!



ενυδατωση στο δερμα!



μετρια καλυψη!

SPF 20!

πολυ υγρη υφη με αποτελεσμα να ξεχιλιζει απ'το στομιο!

 Εγω προσωπικα την αφηνω μεσα στο κουτι με το στομιο προσ τα επανω κ ολα κομπλε :) 

 Μονο το γεγονος οτι εχει αντικαταστησει την ενυδατικη μου κ το foundation μου συν οτι παρεχει αντηλιακη προστασια ειναι !!
Το καλοκαιρι αγορασα το χρωμα medium το οποιο προσαρμοστηκε τελεια στο χρωμα της επιδερμιδας μου και συνεχιζω να το χρησιμοποιω στο χρςμα αυτο εχοντας ενα υπεροχο αποτελεσμα! 

Οσο για την καλυψη ειναι μετρια αλλα εμενα με ικανοποιει πληρως και σιγουρα πολυ περισσοτερο απτην πρωτη!

Ειναι απ'τα αγαπημενα μου προιοντα ever και σιγουρα ενα must have που πρεπει να εχει καθε γυναικα!






Δεν υπάρχουν σχόλια: