Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

ουρολοιμωξη

Ουρολοίμωξη καλείται κάθε λοίμωξη (συνήθως βακτηριακή) που προσβάλλει κάποιο τμήμα του ουροποιητικού συστήματος. Φυσιολογικά τα ούραείναι στείρα μικροβίων δηλαδή δεν περιέχουν μικροοργανισμούς. Όταν όμως μικροοργανισμοί εισέλθουν στο ουροποιητικό σύστημα ότε μπορούν να πολλαπλασιαστούν και να προκαλέσουν λοιμώξεις τις λεγόμενες ουρολοιμώξεις.
Ο κύριος παράγοντας που ευθύνεται για την ουρολοίμωξη είναι το βακτήριο Escherichia coli που είναι γνωστό και ως κολοβακτηρίδιο. Οι πιο κοινοί τύποι ουρολοίμωξης είναι η οξεία κυστίτιδα (στην ουροδόχο κύστη) και η ουρηθρίτιδα (στην ουρήθρα).



Εγω λοιπον εχω παθει πολλες φορες ουρολοιμοξη με αποτελεσμα καθε φορα ο γιατρος να μου δινει αντιβιωση.Ωσπου αλλαξα γιατρο και μου προτινε να αγορασω τα blueberry! Ειναι τα λεγομενα μπλε μουρα οπου μπορειτε να τα βρειτε αποξειραμενα σε αρκετα μαγαζια εγω προσςπικα τα βρισκω στον Καλαθερη! εκτός από την υπέροχη γεύση που διαθέτουν, συμβάλλουν λόγω των ουσιών τους στη βελτίωση της υγείας του ανθρώπου διότι οι καρποί αυτοί διαθέτουν και πολλές θεραπευτικές ιδιότητες οπως αυτης της ουρολοιμοξης! ειναι μια μεθοδος προφυλαξης της παθησης τησ ουρολοιμοξης λογο των πλουσιων αντιοξειδωτικών που περιεχει! 

Πριν τα ανακαλυψω παθαινα ουρολοιμοξη 2 με 3 φορες τον χρονο! Μεχρι στιγμης δοξα τον θεο δεν εχω ξανα παθει! 

Υ.Π πρεπει να εφαρμοζουμε και τους κανονες υγεινης που ειναι ενα αρκετα σοβαρο μετρο προφυλαξης!
 Αυτα απο εμενα ελπιζω να σας βοηθησα για να μην τρεχετε σε γιατρους συνεχεια δινωντας σας αντιβιωσεις οπως εκαναν σε εμενα!! 
Οτι απορια εχετε ρωτηστε με φιλακια πολλα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: