Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Κρεμες La Roche-Posay



Ακουσα πολυ καλα λογια για την συγκεκριμενη εταιρια και την σειρα effaclar και ειπα να τις δοκιμασω και εγω μιας και αντιμετωπιζω προβληματα ακμης..Την EFFACLAR K και την EFFACLAR DUO τις αγορασα απο το online φαρμακειο http://www.pharmacy4u.gr ειχε μονο 2 ευρω μεταφορικα και γενικα τις πιο φθηνες τιμες απο αλλα online φαρμακεια αλλα εκαναν ενα μηνα να μου τις στειλουν!!! την EFFACLAR AI την πηρα απο φαρμακειο στην γειτονια μου! 


η συσταση τους ειναι ιδια και στις τρεις κρεμες..
εχουν μια διακριτικη μυρωδια πορτοκαλι..

με μια πρωτη εντυπωση μπορω να πω πως αυτο που ειχα ακουσει πως με την πρωτη εφαρμογη τα σπυρακια εξαφανίζονται σε εμενα τουλαχιστον δεν εξαφανιστηκαν! Το αποτελεσμα που ειχα απτην πρωτη εφαρμογη ηταν οτι το πριξιμο ειχε φυγει και οι κοκκινιλες ειχαν μειωνοθει ικανοποιητικα.. σαν ενυδατικη ειναι τελεια απορροφαται αμεσως απο το δερμα και δεν αφηνει λιπαροτητα!
 Επισης παρατηρησα πως αφηνει μια λαμψη στο δερμα!  Μπορω να πω πως ειμαι αρκετα ικανοποιημενη μεχρι στιγμης!!! :)





5 σχόλια:

Unknown είπε...

Είναι καλές κρέμες, θα δεις διαφορά μακροπρόθεσμα πιστεύω :) Αν θες, τσέκαρε μια σχετική ανάρτηση που έχω στο blog μου http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/2012/10/review-ahava-purifying-mud-musk-ahava.html
Φιλιά!

Jenny είπε...

Gia poio logo ekana toso poli i paraggelia na erthei? Sou to eixan pei apo tin arxi ?

εφη καπ είπε...

ουτε εγω καταλαβα! οταν ειδα οτι περασε μια εβδομαδα εστειλα εμαιλ και με πηραν τηλ και μου ειπαν οτι οι εταιριες δεν εχουν ανοιξει ακομη για να παραγγειλουν τα προιοντα (ηταν αρχες σεπτεμβρη) και μου ειπαν σε μια εβδομαδα το πολυ.μετα ξανα εστειλα εμαιλ με πηραν τηλ και δεν γνωριζαν γιατι εχουν αργησει τα προιοντα! και τελικα ηρθαν πριν δυο εβδομαδες!

ΜΑΡΙΑ Π. (BeautyGirl) είπε...

Πολύ πολύ καλό post! Είμαι σε φάση που θα αγοράσω κι εγώ (περιμένω να μου τελειώσουν κάποια άλλα που έχω από άλλη εταιρία) τα συγκεκριμένα προϊόντα της La Roche-Posay και είχα σκοπό άλιστα από το συγκεκριμένο φαρμακείο. Αλλά τόση μεγάλη καθυστέριση;

εφη καπ είπε...

thank you sweety! Ναι δυστυχως! Ελπιζω να πετυχα εγω κακια στιγμη για το φαρμακειο και να μην ειναι ετσι γενικως! Αν θες μπορεις να τους στειλεις εμαιλ μεσα απτην σελιδα τους και να τους ρωτησεις αν εχουν σε διαθεσιμοτητα τα προιοντα που θες ωστε να να μην καθυστερησουν τοσο!