Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

maybelline color tattoo 24hr



Ειναι μια σκια σε υγρη μορφη..Πραγματικα υποστηριζει τελεια το ονομα της "color tattoo" καθως μενει στο ματι παρα πολυ ωρα! Η υγρη της μορφη δεν θα σας δυσκολεψει καθολου,ισα ισα μπορειτε να ελεγξετε με ευκολια την ποσοτητα που θελετε να βαλετε καθως και ποσο εντονη θελετε να βγει η αποχρωση..Την συγκεκριμενη σε αποχρωση μαυρη την εχω αγαπησει γιατι την χρησιμοποιω και σαν eyeliner ! Η υγρη της μορφη αφηνει πολλα περιθωρια για ενα φανταστικο αποτελεσμα!
Αναμφιβολα θα την ξανα αγορασω! 

2 σχόλια:

CuteandGirlyDMS είπε...

πλεον λατρευω κ γω τις color tattoo. χρειαζομαι βαση βεβαια απο κατω αλλιως δεν μου κρατανε αλλα εχω γιενι κ γω φανατικη! την μαυρη δεν την εχω αλλά νομιζω πρεπει!!!!

το blog σου δεν το ηξερα. σε βρηκα τυχαια σήμερα και χαρηκα πολύ γιατι μου αρέσει πολύ! διάβασα πολλά απο τα ποστ σου μαζεμενα μιας κ δεν το ειχα κανει τοσο καιρο =)

είμαι η νέα σου fan!

Καλη συνέχεια!

Chara Sotiropoulou είπε...

πολύ ωραία,έχω τη μαύτη και τη τυρκουάζ!!!!