Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Αλλαγη bb cream garnier - μια ευχαριστη εκπληξη!


η Garnier κερδιζει την εμπιστοσυνη μου μερα με την μερα, εχω να πω! Οταν πρωτοβγηκε η συγκεκριμενη κρεμα ειχε γινει μεγαλος ντορος και σε πολυ λιγο χρονικο διαστημα εγινε αναρπαστη,απολυτως δικαιολογημενα βεβαια! 
Την παρασκευη που μας περασε πηγα αγορασα ξανα την bb cream καθως μου τελειωσε η προηγουμενη και παρατηρησα οτι η εταιρια αλλαξε το στομιο ετσι ωστε να μην τρεχει το προιον και ξεχιλιζει (οπως συνεβαινε με την προηγουμενη συσκευασια! 

 σε παλιοτερο μου ποστ (δειτε εδω: bb-cream-ganier-review) ειχα αναφερει πως αυτο που δεν μου αρεσε μονο ηταν το γενονος οτι ξεχιλιζε ειδικα οταν εμενα αναποδα! Kαι αλλες blogger ειχαν αναφερει το συγκεκριμενο προβλημα!

Αυτο με κανει να σεβομαι περισσοτερο την εταιρια και με ευχαριστει ιδιαιτερα!
Η Garnier λοιπον, δεν σταματησε απλως να βγαζει ενα προιον που κανει αρκετες πωλησεις αλλα ελαβε υποψην της τα διαφορα σχολια και κριτικες και φροντισε να την διορθωσει με νεο στομιο! 
Με ευχαριστει παρα πολυ το γεγονος να υπαρχουν εταιριες που σεβονται την γνωμη των καταναλωτων τους και να θελουν συνεχως να βελτιωνουν τα προιοντα τους αναλογα με τις απαιτησεις των καταναλωτων. Αυτο με κανει να σεβομαι περισσοτερο την εταιρια και με ευχαριστει ιδιαιτερα!

Παρακατω εχω μια φωτογραφια το πριν και το μετα απο την πολυαγαπημενη μου bb cream της garnier! <3


Δεν υπάρχουν σχόλια: