Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

REVIEW: Ξηρο σαμπουαν GIRLZ ONLY

Γεια σας κοριτσια!!! Πριν ξεκινησω να πω οτι γνωρισα αρχικα τα ξηρα σαμπουαν μεσω της syoss αλλα τωρα που δοκιμασα το συγκεκριμενο, εχω να πω οτι δεν υπαρει μετρο συγκρισης!

Girlz Only Dry Shampoo – Ξηρό Σαμπουάν 150ml


1. Εχει απιστευτη λουλουδενια μυρωδια 
2. Η μυρωδια του διαρκει αρκετες ωρες, (πολυ περισσοτερες απο οτι διαρκουσε της syoss)
3. Απορροφαει την λιπαροτητα,δειχνοτς τα μαλλια φρεσκολουσμενα και φρεσκομυρωδατα!
4.Δεν παρατηρησα καποια φαγουρα σε αντιθεση με αυτο της syoss


Σε καθε περιπτωση το συγκεκριμενο προιον ανεβασε πολυ ψηλα τον πηχη και το προτιμω απο αυτο της syoss

Σαν ατνητικο θα ελεγα πως μπορει να θεωρηθει η τιμη καθως κοστιζει  6,90

hazy
το προιον που εχω εγω ειναι η συγκεκριμενη μυρωδια

κυκλοφορει και σε αλλες δυο:
party

dawn

Μου αρεσει αρκετα η ιδεα του ξηρου σαμπουαν καθως λιγο πολυ ολο και καποια στιγμη θα φανει σαν το απομηχανης Θεο και θα μας βολεψει! Ειδικα σε κοπελες που εχουν πολυ λιπαρα μαλλια ειναι μια πολυ καλη λυση!

Μπορειτε να τα βρειτε στο site τους εδω 
και στο facebook εδω


1 σχόλιο:

maggie είπε...

Εχεις δοκιμασει το dry shampoo της syoss ???Aν ναι θα μου προτινες να το αγορασω
???Εχω ακουσει οτι κανει μολις 4,50€!!