Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

REVIEW - Bioten Silky Radiance Body Lotion!


Σιγουρα ολες αγαπαμε τις κρεμες σωματος χειμωνα καλοκαιρι! Συγκεκριμενα δεν μπορω χωρις αυτες λογω του ξηρου δερματος μου ! Ειδικα τωρα τον χειμωνα θελει περισσοτερη προσοχη!
Για να ξεκινησω δοκιμασα το γαλακτωμα σωματος της Bioten το τελειωσα σχεδον ,οπως καταλαβαινετε το αγαπησα! 


Το αγαπησα γιατι:
  • Εχει πολυ γλυκια τελεια μυρωδια μου θυμιζει παγωτο βανιλια & καραμελα η μυρωδια του θα ελεγα ειναι εθιστικη!
  • δεν περιεχει parabens κτλ οπως δεν περιεχουν ολα τα προιοντα της bioten πραγμα αρκετα σημαντικο για τα καλλυντικα που χρησιμοποιουμε!



  • Αφηνει το δερμα μου απαλο σαν μωρου , και μου κρατα ενυδατωμενο το δερμα μου για αρκετη ωρα  βοηοντας ετσι στην ξηροτητα! 


  • Δεν χρειαζεται αρκετη ποσοτητα η ρευστοτητα του ειναι παχυρευστη
Σιγουρα θα το ξανα αγορασω και ισως δοκιμασω αλλη μυρωδια αυτη την φορα η τιμη το κυμαινεται  στα 4 ευρω! 200ml :)

Την σελιδα της Bioten μπορειτε να την βρειτε εδω! 


2 σχόλια:

Unknown είπε...

banilia-karamela...agapw.

Chara Sotiropoulou είπε...

μυρίζει απλά απίστευτα!!!!!!!!!!