Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Κορεατικη BB cream Christian Gio REVIEW



Περιγραφη bb cream: (απομιμηση κρεμα Christian Dior) H Christian GIO ειναι: 
Αυτα που μου αρεσαν:
  • Εχει μια σεβαστη ποσοτητα των 50ml για 3,5 ευρω που την αγορασα ( υπηρχε μια εκπτωση στο ebay πριν απο λιγο καιρο γ αυτο προτεινω να ανανεωνεται συχνα, μηπως το ξανα πετυχετε)
  • 40 δεικτη προστασιας θεωρω ειναι οτι πρεπει για το καλοκαιρι και ενας πολυ καλος λογος για να αγορασεις την συγκεκριμενη bb!
  • Βρηκα την συγκεκριμενη bb cream παρα πολυ ενυδατικη και μου αρεσε! Εχω μεικτο/λιπαρο δερμα,μπορω να πω πως αφησε λιγο λιπαροτητα αλλα τοσο ωστε να μην με ενοχλει ! Ηταν αρκετα λαμπερο θα ελεγα το δερμα μου! Για ξηρα/κανονικα δερματα θα ειναι ιδανικο, κ σε λιπαρα θα πρεπει να συνδιαζεται με μια πουδριτσα! 


Αυτα που δεν μου αρεσαν:
  • Καλυψη: Εχει πολυ χαμηλη καλυψη ,τουλαχιστον στο δικο μου το προσωπο δεν μπορει να φορεθει σκετη οπως η bb cream της garnier! Αν δεν εχετε προβληματικο δερμα προφανως δεν θα εχετε προβλημα με αυτο! 
  • Η αποχρωση: Δυστυχως βγαινει σε μια αποχρωση ,Το δικο μου προσωπο ειναι πολυ χλωμο και ασπρο και γ αυτο προτιμω να παιρνω αποχρωσεις πιο ζεστες ωστε να εχει ενα ικανοποιητικο χρωμα το προσωπο μου.Η αποχρωση αυτη δεν με βολεψε καθως την βρηκα λιγο ασπρη για τις δικες μου απαιτησεις!
  • Ενα μειονεκτημα θα ελεγα πως ειναι οτι δεν μπορω να δω τα συσταστικα της καθως ειναι γραμμενα στα κορεατικα :P
Αυτο που κανω τωρα ειναι να την χρησιμοποιω πανω απο την ενυδατικη μου σαν αντιλιακο και απο πανω βαζω την bb cream της garnier σαν make up !




Δεν υπάρχουν σχόλια: