Σάββατο 27 Απριλίου 2013

REVIEW: Προιοντα Golden Rose - Londessa


Πριν απο μερικες εβδομαδες ελαβα καποια προιοντα απο τις εταιριες Golden Rose - Londessa!

Εχω χρησιμοποιησει αρκετα κραγιον απο την Golden Rose και μπορω να πω πως ειναι απο τα αγαπημενα μου αλλα χαιρομαι που μου δοθηκε η ευκαιρια να δοκιμασω και αλλα προιοντα της!
Ας ξεκινησω με τα προιοντα που μου εστειλε η εταιρια και υστερα θα σας δειξω καποια προιοντα που εχω αγορασει με δικα μου χρηματα!


Η νεα σειρα βερνικιων της Golden Rose ειναι καταπληκτικη! Θα ανεβασω photo παρακατω να δειτε τι φανταστικα χρωματα εχουν!
Απλωνει ευκολα διοτι εχει διαφορετικο βουρτσακι και με μια στρωση μονο (βλεπετε εικονα παραπανω) εχει καταπληκτικη αποδοση χρωματος! Επισης στεγνωσε αρκετα γρηγορα! 
 Να σημειωσω οτι τα νυχια μου εχουν καποια προβληματα,σπανε ξεφλουδιζουν κτλ και  γι αυτο χρησιμοποιω top coat μαζι με τα βερνικια ,το συγκεκριμενο βερνικι κρατησε αρκετες μερες! :)



Επειδη τα δωρακια αυτα ηρθαν αρχες απριλιου χαρηκα ιδιαιτερα οταν ειδα τοσο το χρωμα το φουξια του βερικιου τοσο και στο lipstick! Πιστευω ειναι ενα ακρως ανοιξιατικο χρωματακι οτι πρεπει για τα χειλια μας! Το χρωματακι ταιριαξε απιστευτα στα χειλια μου και μου αρεσε αρκετα η μυρωδια του!
Δεν κολλαει οσο αλλα lipgloss που εχω δοκιμασει !Θα ελεγα κολλαει λιγο εως ελαχιστα!



golden rose mineral terracotta powder no.#01
Το προιον αυτο το χρησιμοποιησα περισσοτερα απο ολα! Το χρησιμοποιω καθε μερα πλεον με το μακιγιαζ μου! Εχω ξανα πει σε παλιοτερο ποστ οτι το προσωπο μου ειναι χλωμο και προτιμω προιοντα που να εχουν θερμες αποχρωσεις ! Αυτο το προιον ηρθε και εδεσε ! Το χρησιμοποιησα οταν ηθελα να δωσω εμφαση στα χειλια και ως ρουζ ! Η αποχρωση ειναι #01 και ταιριαξε πολυ καλα με τα δεδομενα του προσωπου μου! Επισης η μυρωδια που εχει μ αρεσει παρα πολυ! Δεν την καταλβαινεισ οταν ειναι στο προσωπο σου αλλα οταν ανοιγεις την συσκευασια εχει μια διακριτικη ομορφη μυρωδια!

Προιοντα που αγορασα με δικα μου χρηματα:
Η εταιρια μου εστειλε καποια φυλλαδια με προιοντα και προσεξα οτι ηταν μεσα και το αγαπημενο μου αρωμα ( παλιοτερο ποστ δειτε εδω: blogspot) και πραγματικα δεν το γνωριζα οτι ειναι της ιδιας εταιριας! Το αρωμα αυτο ειναι συγκλονιστικο θα προτιμουσα να εβγαινε και σε μεγαλυτερη συσκευασια για να μην φοβαμαι μην μου τελειωσει! :P

Ευχαριστω πολυ την εταιρια Golden rose - Londessa για τα προιοντα που μου εστειλε για δοκιμη.
Για τα προιοντα η οτι αλλο θελησετε μπορουν να σας βοηθησουν ,στην ομαδα τους στο 
facebook : Golden rose-Londessa







Δεν υπάρχουν σχόλια: