Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Review: Beauty Line cosmetics from Dust + Cream! οικονομικα καλλυντικα!


 Σημερα θα σας μιλησω για τα προιοντα που ελαβα απο την http://www.dustandcream.gr/
Τα δοκιμασα ολα και ειμαι εδω για να σας πω την αποψη μου.


Χαρακτηριστικα προιοντων Beauty Line Cosmetics:
  • Eιναι ελληνικης παραγωγης. Διαθετουν δικη τους παραγωγικη μοναδα στην Θεσσαλονικη!
  • Αντιπροσωπευουν υψηλης ποιοτητας καλλυντικα σε πολυ χαμηλη τιμη
  • Μπορειτε να τα βρειτε ευκολα στα καταστηματα τους ειτε μεσω της ιστοσελιδα τους www.dustandcream.gr
Aς ξεκινησω με το προιον που εχω λατρεψει και σιγουρα εγινε αγαπημενο μου! 

Ειναι το μαγικο Beauty Line Cosmetics - βερνίκι θεραπειας (Βαση) No 900      7,5ml
Προκειται για ενα θεραπευτικο βερνικι κατα του κιτρινισματος των νυχιων και παραλληλα για βαση. Το αγαπησα γιατι οτι υποσχεται το κανει ειναι φοβερα αποτελεσματικο τοσο στο να μην κιτρινιζουν τα νυχια οσο και σαν βαση που κανει να διαρκει το χρωμα περισσοτερο. Εψαχνα μια καλη βαση και σιγουρα θα κρατησω αυτο το προιον για αυτη την δουλεια. Το χρησιμοποιησα και με βερνικια τα οποια δεν μου κρατουσαν αρκετα και παρατηρησα διαφορα στην διαρκεια. Πλεον δεν ξεχναω να το χρησιμοποιω πριν απο καθε βερνικι! Το συστηνω ανεπιφυλαχτα! 

Κόστος: 3 ευρω και μπορειτε να το βρειτε εδω

Αυτα ειναι τα τρια βερνικια που μου εστειλαν .
Αυτο που ξεχωρισα σαν ποιοτητα αποδοση και διαρκεια ηταν το professional γαλαζιο σκουρο .Χρειαζοταν μονο μια στρωση και το χρωμα ειχε φοβερη αποδοτικοτητα!
Το ροζακι που εστειλαν ειναι το πιο ωραιο ροζακι για το καλοκαιρι πιστευω το χρωμα του ισως παραπεμπει και λιγο στο fluo !
Το επομενο δεν ειναι για την γραμμη του γαλικου καθως δεν ειναι ο ασβεστης που λεμε, ειναι για σχεδιακια στα νυχια οταν κανω καποιο σχεδιακι θα ανεβασω φωτογραφια!

Εδω βλεπετε το αποτελεσμα και στα δυο βερνικια μετα απο 3 ημερες!
Το γαλαζιο δεν εχει παθει απολυτως τιποτα!

Εδω μπορειτε να βρειτε τα προιοντα ! 

ΒΕΡΝΙΚΙ Νο20 PROFESSIONAL ΓΑΛΑΖΙΟ ΣΚΟΥΡΟ 12,5ml Κοστος 2,80 ευρω εδω
To ροζακι no748 δεν μπορεσα να το βρω στο site αλλα υποθετω εδω θα το βρειτε Κοστος 1 ευρω 7,5ml

Τα μολυβακια μου αρεσαν παρα πολυ ειναι πολυ μαλακα αν και το πρασινο δεν ειναι του γουστου μου το μολυβακι για τα χειλη το βλεπετε και στην φωτο κανει πολυ καλη δουλεια.

Το κραγιον ειναι αρκετα ενυδατικο και η μυρωδια του μου θυμιζει σοκολατα αν και δεν με ευχαριστει  ιδιαιτερα η μυρωδια της σοκολατας σε αλλες ισως τους αρεσει !  το χρωματακι ειναι ομορφο και θα ταιριαζε πολυ σε ενα γήινο μακιγιαζ!

 Το eyeliner μου αρεσε αρκετα για τον λογο του οτι σε μορφη στυλο και ετσι ειναι πανευκολο να σχηματισεις μια πολυ λεπτη γραμμη και να την μεγαλωσεις οσο θες χωρις να σου ξεφυγει! Το χρησιμοποιησα αρκετες φορες κρατησε στην θεση του αρκει να μην σκουπισεις το ματια σου ! Με αυτο το eyeliner εχω κανει τις καλυτερες γραμμες στα ματια μου! 

 Εδω μπορειτε να βρειτε τα προιοντα ! 

  • ΚΡΑΓΙΟΝ Νο323 B.LINE κοστος 2,50 ευρω  εδω
  • ΜΟΛΥΒΙ ΧΕΙΛΙΩΝ B.L.Νο008 ΦΟΥΞ-ΚΟΡΑΛΙ ΜΑΤ κοστος 1,50 ευρω εδω
  • ΜΟΛΥΒΙ ΜΑΤΙΩΝ B.L. Νο031 ΠΡΑΣΙΝΟ κοστος 1,50 ευρω εδω
  • EYELINER ΣΕ ΣΤΥΛΟ ΜΑΥΡΟ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ BEAUTY LINE κοστος 3,50 ευρω εδω

Νομιζω τα προιοντα της Beauty Line ειναι αρκετα οικονομικα και σε υψηλη ποιοτητα για την τιμη τους Χρησιμοποιω αρκετα προιοντα της Beautyline cosmetics και μου αρεσουν τα περισσοτερα προιοντα που εχω απο την εταιρια τους εχω μεινει αρκετα ικανοποιημενη!φυσικα ειναι ελληνικης παραγωγης προιοντα (ενας λογος παραπανω!) 

Ευχαριστω πολυ τo Dust & Cream για την ευγενικη χορηγηση των προιοντων τους 

Αν θελετε να τους βρειτε και εσεις μπορειτε εδω:
facebook page : Dust&Cream
online shop: www.dustandcream.gr







1 σχόλιο:

Allure lab είπε...

Εχω χρησιμοποιήσει και είναι καλουτσικα, μου αρέσει πολυ το κραγιονακι στην γηινη αποχρωση!