Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Αντηλιακα AVENE REVIEW


Λιγες μερες αφου μπηκε ο Ιουνιος ενα REVIEW για αντηλιακα ειναι οτι πρεπει να προετοιμαστουμε λιγο !!!
Η γνωμη μου ειναι πως τα αντηλιακα ειναι βασικη προυποθεση πριν την εκθεση του δερματος μας στον ηλιο τοσο τον χειμωνα οσο και το καλοκαιρι φυσικα!
Η Avene αντιπροσωπεύει ότι καλύτερο για την προστασία μας από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου, και φέτος κυκλοφορεί και με σύνθεση Dry Touch, για να μην έχεις σαν δικαιολογία ότι το αντηλιακό σου πέφτει πολύ λιπαρό στο πρόσωπο!

 Παμε να δουμε λοιπον με την σειρα τα αντηλιακα της Avene καθως υπαρχει ποικιλια για καθε περιπτωση και καθε τυπο δερματος:


                                                                Προσωπικα εχω αγορασει το αντηλιακο 
με χρωμα και μπορειτε να δειτε σχετικο review εδω Φυσικα μαζι με το αντηλιακο μου δεν ξεχναω να φορεσω και το βραχιολακι που μου εστειλε τοσο ευγενικα η εταιρια ! :)
Απ'τα αντηλιακα που σας παρουσιασα επισης λατρεψα το EMULION καθως ειναι για προσωπα με ταση προς ακμη . Η υφη του ηταν λεπτορευστη ,διαφανη ,απλωθηκε και απορροφηθηκε τελεια στο δερμα μου! Με καλυψε σε ολα αυτα που ζηταω απο ενα αντηλιακο!!

Σημαντικο να πουμε πως τα αντηλιακα της AVENE δεν περιεχουν Parabens, Αλκοολη η σιλικονη και εχουν ανθεκτικοτητα στο νερο (χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν θελουν συχνη ανανεωση)

 Συστήνω ανεπιφύλαχτα τα αντηλιακα της avene ,τουλαχιστον για εμενα ειναι απ΄τις πρωτες επιλογες μου !

Μπορειτε να βρειτε τα προιοντα τους στα Hondos Center και φυσικα στα φαρμακεια
Για οτι αποριες εχετε μπορειτε να επισκεφτειτε την σελιδα στο fb : Avene

Εσεις τα εχετε δοκιμασει? Θα τα δοκιμασετε? Προσεχετε πριν την εκθεση σας στον ηλιο?

Μεχρι το επομενο post φιλακια πολλα!!! :)






1 σχόλιο:

Claire D. T είπε...

Και εγώ έχω δοκιμάσει κατά διαστήματα και μου άρεσαν πάρα πολύ :)