Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Glowbox Ιουνιου! Τι περιειχε?? :)



Να το λοιπον το glowbox λοιπον! Ξεκινησε δυναμικα και ανεβασε τον πηχη αρκετα ψηλα θα ελεγα! 
Το κουτακι που παρελαβα ειχε μεσα αυτα τα προιοντα και εκανε 12 ευρω +3 ευρω εξοδα με αντικαταβολη=15 ευρω! 
Η γνωμη μου ειναι πως δεν πηγαν χαμενα τα χρηματα μου,αν και θα ηθελα πολυ να βρω καποιο προιον απο την I lovee.. Που εχω μια ιδιαιτερη αδυναμια! :) Next time ! 
Παμε να δουμε τα πριοντα μας:


  •  Το Jane Iredale, just kissed lip and cheek stain in Forever Pink, ειναι και μαγουλα και για χειλη! Ενα προιον 2 σε 1 ,ενυδατωσε τα χειλη μου αρεσε αρκετα,επισης παρατηρησα οτι αλλαξε χρωμα πανς στα χειλη μου, εγινε πιο κοκκινακι!
  • Το βερνικακι ειναι απο τα shephora,τα εβαψα δεν αντεξα!
  • Ευχαριστη εκπληξη το αντηλιακο apivita (εξισου αδυναμια ) με 50+ δεικτη προστασιας για ευαισθητα προσωπα!



  •  Η καινοτομια της AVON στις μασκαρες βρεθηκε στο κουτακι,ηθελα πολυ να την δοκιμασω και να που μου δοθηκε η ευκαιρια!
  • Μαζι το συσφιχτικο τζελ that's better που δρα κατα της οψης φλοιου πορτακαλιου!

 Το λαδακι ειναι απιθανο ,μολις ανοιξα το κουτακι αυτο μου μυρισε ,Για μαλλια σωμα και προσωπο σε γυαλινο ομορφο μπουκαλακι! Το χρησιμοποιω ηδη στα μαλλια μου :)

Το λαδακι ειναι απιθανο ,μολις ανοιξα το κουτακι αυτο μου μυρισε ,Για μαλλια σωμα και προσωπο σε γυαλινο ομορφο μπουκαλακι! Το χρησιμοποιω ηδη στα μαλλια μου :)

Ειμαι πολυ χαρουμενη που απαοφασισα να παραγγειλω το κουτακι! 
Μπορειτε να βρειτε την σελιδα τους στο fb εδω οπου ειναι και ευγενεστατοι
και την ιστοσελιδα τους εδω
Εσεις το παραγγειλατε? Πως σας φανηκε? Τι ειχε μεσα το δικο σας κουτακι?



2 σχόλια:

despoinaciv είπε...

teleia fainontai ola!Den perimena na exei tosa proionta full size!To exw paraggeilei k egw !

Claire D. T είπε...

Τελικά ήταν πολύ όμορφο το πρώτο τους κουτάκι :)