Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Καθαρισμος προσωπου: οσα θελετε να γνωριζετε..


Οπως υποσχεθηκα, εχουμε σημερα να πουμε για τον καθαρισμο προσωπου και ολα τα συναφη που θελετε να γνωριζετε

Αρχικα να πω, πως ενδιαφερθηκα να κανω τον καθαρισμο σε δερματολογο αλλα δεν βρηκα κανεναν που να κανει βαθυ καθαρισμο παρα μονο με χημικο πιλινγκ!
Αφου εψαξα τις αισθητικους της πολης βρηκα καποια η οποια ηταν καταξιωμενη στον χωρο και το κοστος καθαρισμου προσωπου (η λεγομενη φαγεσωροεξαγωγη) ηταν 30 ευρω

Γενικα ο κοστος κυμαινεται απο 30-60 ευρω συνηθως, εχουν πεσει οι τιμες αρκετα σε συγκριση με παλιοτερα.

Το προσωπο μου ειναι μικτο προς λιπαρο..

Η διαδικασια:

  1. Αρχικα καθαριζει το προσωπο αφαιρει υπολειμματα μακιγιαζ και επειτα κανει πιλινγκ
  2. Μετα μπαινεις στον ατμο για περιπου 20 με 30 λεπτα ωστε να ανοιξουν καλα οι ποροι και να γινει η εξαγωγη
  3. Η συγκεκριμενη αισθητικος προχωρησε στην εξαγωγη σμήγματος με χαρτομάντιλο και χερι και οχι την σπατουλα ,καθως με την σπατουλα αφαιρείτε επιφανειακα το σμήγμα. 
  4. (Να τονισω οτι τα δυσκολα περασαν καθως στο βημα 3 ποναει ,καθως πιεζει το δερμα για να βγει το σμηγμα)  Αφου λοιπον γινει η εξαγωγη μου εκανε και ενα αλλο πιλινγκ και
  5. επειτα προσωρησε στην βαθεια ενυδατωσης μασκα για αλλα 25 λεπτα
Η διαδικασια τελειωσε τοποθετοντας μου μια κρεμουλα με ελαχιστο χρωμα καθως δεν μπορουσα να φορεσω make up μεχρι την επομενη μερα και να αφησω το προσωπο μου να αναπνεει.



Στο προσωπο παρατηρειτε  κοκκινιλα για καποιο μισαωρο η και λιγο περισσοτερο ,πραγμα που ειναι απολυτως φυσιολογικο.

Ο καθαρισμος προσωπου για το δικο μου προσωπου πρεπει να επαναλαμβανετε 4 φορες το χρονο,(καθε εποχη)!

Η αισθητικος μου ζητησε, να της παω ολα τα προιοντα που χρησιμοποιω για το προσωπο!

Λοιπον πηγα την ενυδατικη μου effaclar duo το σαπουνακι καθαρισμου της Pharmasept tol velvet και την bb cream της garnier! 
Κατα την γνωμη της λοιπον τα δυο πρωτα προιοντα ηταν πολυ καλα και η bb της garnier δεν της γεμισε το ματι ,χωρις να την γνωριζει βεβαια ,

Εκεινη μου προτεινε τα προιοντα της NEODERMA

Επισης εκτος απο τα προιοντα της NEODERMA παρατηρησα πως χρησιμοποιουσε και προιοντα της Yellow Rose , Εταιρια που δεν την γνωριζα αλλα η μασκα που μου χρησιμοποιησε ηταν απο αυτη την εταιρια και μου φανηκε παρα πολυ καλη,και μυριζε και υπεροχα!


Οτι απορια εχετε μπορειτε να μου γραψετε απο κατω σε σχολιο!


Θα τα πουμε σε ενα νεο post η στην σελιδα μου στο fb beauty station! <3


4 σχόλια:

Claire D. T είπε...

Δεν αντέχω να το κάνω 4 φορές τον χρόνο όλο αυτό.. Η δερματολόγος μου (εκεί έκανα εγώ) έκανε τόσο βαθύ καθαρισμό που για 2 μέρες ήταν ερεθισμένη η επιδερμίδα μου..

Lady-Pa είπε...

euxaristo polli

to teleutaio shopping haul mou einai online!

Lady-Pa

xoxo

Lea K. Kirineou είπε...

Σε ποια περιοχή βρίσκεται η αισθητικός σου? Θα μπορούσες να μου δωσεις καποιο τηλεφωνο επικοινωνιας?

Unknown είπε...

Καλησπέρα, ενδιαφερομαι και εγω για καθαρισμό, εχετε να μου προτείνετε κτ?