Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

REVIEW: Biomaris: ''Υγεία και ομορφιά απο την θάλασσα''

Σημερα λοιπον,θα ηθελα να σας μιλησω για την εταιρεια Biomaris,γερμανικη μαρκα η οποια εκπροσωπειται στην Ελλαδα απο την Goumas Wellness.
Πριν απο αρκετους μηνες παρελαβα ενα πακετακι απο την εταιρεια γεματο δειγματακια απο τα προιοντα της Biomaris.


τα προϊόντα της περιέχουν θαλασσινό νερό, συστατικά από φύκια, θαλασσινό αλάτι και πολλά άλλα υψηλής ποιότητας και δράσης συστατικά από την θάλασσα.
Λιγα λογια για την Biomaris:
''Η φιλοσοφια μας ''υγεια και ομορφια απο την θαλασσα'' ειναι η βαση για καθε προιον μας. Θαλασσινο νερο,συστατικα απο φυκια,θαλασσινο αλατι και πολα αλλα υψηλης ποιοτητας  και υψηλης δρασης συστατικα περιποιησης απο την θαλασσα φροντιζουν για ενα υγιες δερμα καθως και για ομορφα μαλλια.

Γενικα εμεινα παρα πολυ ικανοποιημενη απο οσα δειγματα χρησιμοποιησα καθως εχω αδυναμια στα προιοντα με φυσικα συστατικα και στην υψηλη ποιοτητα! Θεωρω πολυ σημαντικο ειδικα για την περιποιηση του προσωπου μας να χρησιμοποιουμε καλα και ποιοτικα προιοντα


 Marine Active Mask:
Μασκα για λιπαρα δερματα.Μου αρεσε αρκετα αφηνε δροσερη αισθηση, αφησε την επιδερμιδα μου καθαρη ενυδατωμενη και ματ ,αφαιρεθηκε αρκετα ευκολα με νερο .Παρα πολυ καλη μασκα! 

Beauty Colors
Perfect Matt Make-up

Make up ματ . Μπορω να σας πω οτι ειναι απο τα καλυτερα που εχω δοκιμσει, τοσο καλυπτικο και σταθερο, Αφησε το προσωπο μου ματ ,δεν ειχα κανενα απολυτως παραπονο , το βρηκα καταπληκτικο ,σιγουρα θα αναζητησω να το βρω σε συσκευασια να το αγορασω!

 24 h anti-shine cream:
Ενυδατικη κρεμα για νεανικα λιπαρα δερματα.Με ικανοποιησε αρκετα η ενυδατωση της μαζι με το ματ αποτελεσμα που αφησε. Το προσωπο μου παρεμεινε ματ για αρκετες ωρες.
Μου αρεσε πολυ το δροσερο, απαλο της αρωμα.

Μπορειτε να βρειτε πληροφοριες για την εταιρια εδω: http://www.facebook.com/biomarisgreece

Δεν υπάρχουν σχόλια: